Știu exact cum nu vreau să mă îmbrac! [ August 17th, 2016 ] Posted in » Moda

Câte o dată îmi ia prea mult timp să mă decid cu ce să mă îmbrac: în pantaloni îmi este cald, la rochii nu am culoarea potrivită, pantalonii scurți nu mă avantajează etc, etc…

Dar atunci când văd unele colecții, știu sigur cu ce NU aș vrea să mă îmbrac  ;)  Nu înțeleg de ce unii vor să ascundă frumusețea unei femei sub țoale fără viață…

Este un păcat ca o femeie să nu apară exact așa cum este: FEMEIE

Cum sa combinam produsele - Asocieri indicate si asocieri nerecomandate

Amidon – acizi
Digestia amidonului (cereale, cartofi) debutează în cavitatea bucală sub acţiunea amilazei salivare. Acizii împiedică acest proces. 

Amidon – proteine
Proteinele necesită, pentru hidroliza lor, suc gastric (care este acid). Acest Ph acid împiedică activitatea amilazei salivare, care acţionează asupra amidonului într-un mediu mai alcalin (bazic). De exemplu, este de evitat, pe cât posibil, asocierea cerealelor sau cartofilor cu brânză, a pâinii cu iaurt.

Amidon – glucoză
Este o asociere între două glucide cu timpi de digestie diferiţi. Nu vă grăbiţi să asociaţi deci, cerealele cu fructe!

Amidon – legume verzi
Legumele verzi nu favorizează, dar nici nu îngreunează digestia amidonului. Sunt însă recomandate aceste asocieri, deoarece legumele verzi aduc vitamine, săruri minerale şi oligoelemente, care ajută utilizarea ulterioară în organism a compuşilor rezultaţi din degradarea amidonului.

Amidon – apă
(Atenţie!) Apa poate dilua sucurile digestive, încetinind digestia amidonului. Totuşi, hidroliza amidonului necesită o anumită cantitate de apă, care ar trebui, însă, să fie deja disponibilă în ţesuturi, deci să parvină organismului în afara mesei propriu-zise, graţie menţinerii unui echilibru hidric sănătos (minim 1,5 litri/zi).

Amidon – lapte
Laptele necesită un mediu acid pentru a fi digerat, fapt care se opune degradării amidonului.
În cazuri extreme, laptele mâncat cu pâine poate provoca chiar şi o indigestie.

Proteine – grăsimi
Grăsimile inhibă secreţia sucurilor digestive, încetinind digerarea proteinelor. De evitat această asociere mai ales în cazul persoanelor obosite.

Proteine – legume verzi
Este o asociere foarte bună. De exemplu: brânză albă cu praz sau ouă (nu maioneză care are grăsimile provenite din ulei) cu dovlecei.

Lipide – amidon   
Este compatibilă asocierea grăsimilor cu amidonul, de exemplu cartofi fierţi, amestecaţi cu ulei sau unt uşor încălzit sau cu fulgi de ovăz sau alte cereale.

Lipide – legume verzi
Este o asociere foarte recomandată.

Lipide – Glucoză (fructoză)
Lipidele încetinesc absorbţia glucozei, care este una dintre cele mai rapide. (De aici şi folosirea ei ca substitutent de hrană în urgenţele medico-chirurgicale, când este administrată intravenos). În acest context se recomandă, de exemplu evitarea smântânii îndulcite.
 
Mic dejun
Prânz
Ora 17
Cină
mere, pere, urdă cu unt
ouă, nuci, andive, ciuperci, salată de castraveţi şi lăptuci, salată de morcovi cu ţelină, ulei de măsline, şvaiţer
mere, stafide
iaurt, castraveţi, varză verde, praz, dovlecei, brânză albă
struguri proaspeţi, iaurt, piersici, măsline, varză
caşcaval, praz, ridichi, spanac, salată de varză roşie, morcovi, cartofi la cuptor
prune uscate, pesmet cu unt
fasole verde, ouă, napi
căpşuni, miere, piersici, caise, lapte bătut (kefir)
smântână, dovlecel, conopidă, salată de sfeclă roşie, orez, migdale
banane, smochine şi curmale
Ştevie, brânză de vaci, pere, varză roşie
mere, germeni de grâu
ouă, vinete, gulii
gutui
şvaiţer, mazăre

                                                                                                                              sursa YogaEsoteric

Martie 2nd, 2011 | Leave a Comment

Importanta Sarurilor Minerale

După cum se ştie, pentru buna funcţionare a organismului nostru sunt necesare, pe lângă elementele minerale cunoscute, şi o serie de săruri minerale. S-a stabilit din acest punct de vedere că există douăsprezece săruri minerale care sunt necesare proceselor vitale: fosfaţii de fier, de magneziu, de sodiu, de calciu şi de potasiu, sulfaţii de sodiu, de potasiu şi de calciu, clorurile de potasiu şi de sodiu, fluorura de calciu şi siliciul.

Fiecare om, în funcţie de zodia sa natală, are o afinitate specifică pentru una dintre cele douăsprezece substanţe menţionate (numite şi săruri ale lui Schussler) care constituie pentru el substanţa minerală vitală. Necesarul de săruri minerale poate fi asigurat printr-o alimentaţie echilibrată, care totodată trebuie să conţină în mod preponderent sarea minerală specifică fiecărei zodii. Iată cele douăsprezece săruri minerale vitale şi corespondenţele lor zodiacale:                                             

 
BERBEC (21.03-20.04)
Fosfatul de potasiu
Insuficienţa fosfatului de potasiu în organismul nativilor din această zodie determină alterarea funcţiilor sistemului nervos, în special a activităţii cerebrale, într-o masură mai mare decât la nativii din alte zodii. Alimentele naturale care conţin fosfat de potasiu sunt: salata verde, varza, conopida, spanacul, cartofii, castraveţii, ridichile, ceapa, măslinele, merele etc.
 
TAUR (21.04-20.05)
Sulfatul de sodiu
Sulfatul de sodiu controlează şi reglează, printre altele, cantitatea de apă din organism. Carenţa de sulfat de sodiu este provocată adeseori de funcţionarea necorespunzătoare a vezicii biliare.
Simptomele care indică lipsa acestui element mineral sunt mai ales edemele (umflarea ţesuturilor), congestionarea gâtului şi/sau a capului. În cazul celor care sunt predispuşi sau care suferă de diabet, asigurarea necesarului de sulfat de sodiu este vitală, întrucât aceasta influenţează decisiv funcţionarea pancreasului, care este furnizorul de insulină în organism.
Sursele naturale de sulfat de sodiiu sunt: sfecla roşie, spanacul, conopida, ridichile, castraveţii, ceapa, dovleacul (bostanul) etc.
 
GEMENII (21.05-21.06)
Clorura de potasiu
Insuficienţa acestei substanţe în organism produce în general şi în mod deosebit la cei născuţi în acestă zodie diminuarea procesului de regenerare a ţesuturilor şi dificultăţi în funcţionarea aparatului respirator, favorizând formarea cheagurilor de sânge, ce pot provoca adeseori accidente vaculare. Necesarul de clorură de potasiu se asigură prin consumul de fasole verde, spanac, conopidă, morcovi, ţelină, asparagus, prune, caise, piersici, portocale etc.
 
RAC (22.06-22.07)
Fluorura de calciu

Cea mai importantă sare minerală pentru sănătatea celor născuţi sub semnul zodiei Racului este fluorura de calciu. Lipsa acesteia afectează mai ales sistemul osos, dantura şi vederea. Bolile frecvent constatate la cei care neglijează să-şi asigure aportul de fluorură de calciu sunt: deformări ale coloanei vertebrale, cataractă, carii dentare. Sursele naturale care conţin suficiente rezerve de fluorură de calciu sunt: secara şi gălbenuşul de ou crud.
 
LEU (23.07-23.08)
Fosfatul de magneziu
Fosfatul de magneziu este elementul esenţial pentru formarea scheletului şi pentru funcţionarea nervilor motori. El ajută la asimilarea calciului în organism, la menţinerea fluidităţii sângelui şi la activarea enzimelor digestive. Alimentele naturale care conţin cantităţi mari de fosfat de magneziu sunt: produsele de grâu şi de secară, alunele, ţelina, asparagusul, lămâile, merele, nucile, smochinele, piersicile, seminţele de floarea-soarelui şi gălbenuşul de ou crud.
 
FECIOARĂ (24.08-22.09)
Sulfatul de potasiu
Sulfatul de potasiu reglementează metabolismul lipidelor şi ajută la transportul oxigenului în celule. Insuficienţa sa în organism generează deficienţe în îndeplinirea funcţiilor pielii, manifestate prin unele tulburări precum: acnee, eczeme, mătreaţă, alopecie (căderea părului). Primul simptom caracteristic este uscarea pielii. Necesarul natural de sulfat de potasiu se asigură dacă alimentaţia este bogată în: grâu, secară şi ovăz germinate, andive, alune, măsline negre, portocale, brânză etc.
 
BALANŢĂ (23.09-22.10)
Fosfatul de sodiu
Prezenţa fosfatului de sodiu în organism, în cantităţi suficiente, este esenţială pentru menţinerea nealterată a echilibrului acido-bazic. Lipsa acestei substanţe provoacă în special celor născuţi în acestă zodie, suferinţe reumatice şi gută, îngălbenirea limbii, apariţia frecventă a gustului acid în gură. Necesarul natural de fosfat de sodiu se asigură consumând în mod regulat fasole, cartofi, spanac, sfeclă, porumb, orez nedecorticat, alune, mere, căpşuni, stafide etc.
 
SCORPION (23.10-22.11)
Sulfatul de calciu
Nasul, gura, esofagul, intestinele şi organele sexuale, au o mare nevoie de sulfat de calciu pentru a-şi îndeplini funcţiile specifice în mod prompt şi corespunzător. Lipsa acestei substanţe din organism favorizează în special apariţia infecţiilor respiratorii, a sinuzitelor şi a rinitelor, sterilitatea. Alimentele naturale care conţin cantităţi suficiente de sulfat de calciu sunt: conopida, asparagusul, ridichile, prunele, smochinele etc.
 
SĂGETĂTOR (23.11-21.12)
Siliciul

Siliciul asigură,  printre altele, stabilitatea sistemului termoreglator al organismului şi rezistenţa sistemului nervos la solicitări intense. Insuficienţa acestui element mineral în organismul celor născuţi în zodia Săgetătorului poate produce adeseori paralizia membrelor superioare sau inferioare, ori a degetelor. Cele mai bogate surse naturale vegetale de siliciu sunt: smochinele, prunele, merele, căpşunele, cartofii, coaja fructelor şi a legumelor, gălbenuşul de ou crud.
 
CAPRICORN (22.12-20.01)
Fosfatul de calciu

Această substanţă minerală este necesară, printre altele , atât pentru formarea şi menţinerea integrităţii sistemului osos, cât şi pentru formarea sucurilor gastrice. Lipsa sau insuficienţa fosfatului de calciu în organism provoacă, în general celor născuţi în acestă zodie, deficienţe ale dentiţiei, deformări ale scheletului (îndeosebi ale coloanei vertebrale), nefrite, dureri articulare, indigestii. Necesarul natural de fosfat de calciu se asigură consumând: varză, orez nedecorticat, alune, citrice (lămâi, portocale, mandarine), lapte, brânză de vaci etc.
 
VĂRSĂTOR (21.01-19.02)
Clorura de sodiu

Clorura de sodiu (sarea naturala de bucătărie)  - este vorba de sarea neiodată - reglează, printre altele, necesarul de lichide din organism. Dezechilibrul acestei substanţe generează afecţiuni ale rinichilor, arterite, favorizând adeseori accidentele vasculare. Sursele naturale de clorură de sodiu sunt: spanacul, ţelina, varza, salata, ridichile, porumbul, alunele, nucile, merele, perele, piersicile, lămâile, portocalele, mandarinele etc.
 
PEŞTI (20.02 – 20.03)
Fosfatul de fier
Fierul asigură, printre altele, transportul oxigenului, în organism. Carenţa lui generează anemie, deficienţe respiratorii, tahicardie, hemoragii, şi alte perturbări ale funcţiilor organismului. Alimentele naturale, care conţin cantităţi suficiente de fosfat de fier sunt: fasolea uscată, caisele, piersicile, merele, strugurii, stafidele, citricele (lămâile, portocalele, mandarinele), gălbenuşul de ou crud etc.
 
Toate aceste săruri se pot folosi cu succes în tratamentul tulburărilor funcţionale sau al leziunilor organice menţionate; dar ATENŢIE! se vor folosi întotdeauna, doar sursele naturale care conţin elementul mineral respectiv şi nu elementul mineral ca atare (cu excepţia elementelor minerale coloidale şi a celor care au fost în prealabil purificate prin metode specifice ayurveda-ice).
 
                                                                                                                               sursa www.yogaesoteric.net
Martie 1st, 2011 | Leave a Comment

  Inregistrare site in motorul de cautare www.arhivarul.ro - GRATUIT   Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor   Viziteaza magazinul Genti-highlife.ro pe ShopMania