Știu exact cum nu vreau să mă îmbrac! [ August 17th, 2016 ] Posted in » Moda

Câte o dată îmi ia prea mult timp să mă decid cu ce să mă îmbrac: în pantaloni îmi este cald, la rochii nu am culoarea potrivită, pantalonii scurți nu mă avantajează etc, etc…

Dar atunci când văd unele colecții, știu sigur cu ce NU aș vrea să mă îmbrac  ;)  Nu înțeleg de ce unii vor să ascundă frumusețea unei femei sub țoale fără viață…

Este un păcat ca o femeie să nu apară exact așa cum este: FEMEIE

Cum sa combinam produsele - Asocieri indicate si asocieri nerecomandate

Amidon – acizi
Digestia amidonului (cereale, cartofi) debutează în cavitatea bucală sub acţiunea amilazei salivare. Acizii împiedică acest proces. 

Amidon – proteine
Proteinele necesită, pentru hidroliza lor, suc gastric (care este acid). Acest Ph acid împiedică activitatea amilazei salivare, care acţionează asupra amidonului într-un mediu mai alcalin (bazic). De exemplu, este de evitat, pe cât posibil, asocierea cerealelor sau cartofilor cu brânză, a pâinii cu iaurt.

Amidon – glucoză
Este o asociere între două glucide cu timpi de digestie diferiţi. Nu vă grăbiţi să asociaţi deci, cerealele cu fructe!

Amidon – legume verzi
Legumele verzi nu favorizează, dar nici nu îngreunează digestia amidonului. Sunt însă recomandate aceste asocieri, deoarece legumele verzi aduc vitamine, săruri minerale şi oligoelemente, care ajută utilizarea ulterioară în organism a compuşilor rezultaţi din degradarea amidonului.

Amidon – apă
(Atenţie!) Apa poate dilua sucurile digestive, încetinind digestia amidonului. Totuşi, hidroliza amidonului necesită o anumită cantitate de apă, care ar trebui, însă, să fie deja disponibilă în ţesuturi, deci să parvină organismului în afara mesei propriu-zise, graţie menţinerii unui echilibru hidric sănătos (minim 1,5 litri/zi).

Amidon – lapte
Laptele necesită un mediu acid pentru a fi digerat, fapt care se opune degradării amidonului.
În cazuri extreme, laptele mâncat cu pâine poate provoca chiar şi o indigestie.

Proteine – grăsimi
Grăsimile inhibă secreţia sucurilor digestive, încetinind digerarea proteinelor. De evitat această asociere mai ales în cazul persoanelor obosite.

Proteine – legume verzi
Este o asociere foarte bună. De exemplu: brânză albă cu praz sau ouă (nu maioneză care are grăsimile provenite din ulei) cu dovlecei.

Lipide – amidon   
Este compatibilă asocierea grăsimilor cu amidonul, de exemplu cartofi fierţi, amestecaţi cu ulei sau unt uşor încălzit sau cu fulgi de ovăz sau alte cereale.

Lipide – legume verzi
Este o asociere foarte recomandată.

Lipide – Glucoză (fructoză)
Lipidele încetinesc absorbţia glucozei, care este una dintre cele mai rapide. (De aici şi folosirea ei ca substitutent de hrană în urgenţele medico-chirurgicale, când este administrată intravenos). În acest context se recomandă, de exemplu evitarea smântânii îndulcite.
 
Mic dejun
Prânz
Ora 17
Cină
mere, pere, urdă cu unt
ouă, nuci, andive, ciuperci, salată de castraveţi şi lăptuci, salată de morcovi cu ţelină, ulei de măsline, şvaiţer
mere, stafide
iaurt, castraveţi, varză verde, praz, dovlecei, brânză albă
struguri proaspeţi, iaurt, piersici, măsline, varză
caşcaval, praz, ridichi, spanac, salată de varză roşie, morcovi, cartofi la cuptor
prune uscate, pesmet cu unt
fasole verde, ouă, napi
căpşuni, miere, piersici, caise, lapte bătut (kefir)
smântână, dovlecel, conopidă, salată de sfeclă roşie, orez, migdale
banane, smochine şi curmale
Ştevie, brânză de vaci, pere, varză roşie
mere, germeni de grâu
ouă, vinete, gulii
gutui
şvaiţer, mazăre

                                                                                                                              sursa YogaEsoteric

Martie 2nd, 2011 | Leave a Comment

  Inregistrare site in motorul de cautare www.arhivarul.ro - GRATUIT   Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor   Viziteaza magazinul Genti-highlife.ro pe ShopMania